top of page

טיפים לזוגיות מוצלחת

הרגלים נכונים הם אולי לא תמיד לקוחים מתוך אזורי הנוחות שלנו אבל כיאה להרגלים הם לגמרי נרכשים. גם אם תפנימו טיפ או שניים זה יחולל לכם פלאים והרי זה רק חלק כי לא רציתי להפריז. נתתי לכם פה בנתיים חמישה טיפים אבל ממש בונבונים.


זוגיות זה דבר קדוש מבחינתי, דווקא מתוך זה שאני ילדה להורים גרושים וכידוע, ילדים מרגישים הכל.

כשבניכם לא טוב תחשבו איך זה משפיע על הילדים? ואם אין לכם עדיין ילדים, תנסו רגע לחשוב קדימה.

אנסה לסגנן לכם את זה כמה שיותר בגובה העניים בשביל שזה יהיה לכם מאורגן.


1) כשאתם קמים בבוקר על מי אתם מסתכלים דבר ראשון? כנראה שעל הנייד. אתם לא מתנתקים מהעבודה ומהמחשבות והטלפון יותר מסקרן אתכם מ... אז הטיפ הראשון שלי הוא לגמרי נרכש ויקח לכם יומיים שלושה להתרגל אליו. קודם כל מבט אל הבן או בת הזוג, חיוך וכרבול של 3 דק. כל בוקר! אפשרי? הספתח של היום משפיע לנו על כל היום.


"מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?"

2) אני בטח לא אסמוך על הספונטניות שלכם אבל על תכנון מראש לגמריי כן ובעיקר שאתם שניים אז תשפיעו אחד על השני ותגרמו לזה לקרות.

פעם בשבוע, יום קבוע, דייט קבוע , מצידי גם בבית. לא סרט או ארוחת ערב אבל כן להתלבש יפה, לשתות משהו ששניכם אוהבים, לשבת ופשוט לדבר על עצמכם ועל החיים בנועם והכי בכיף. זה הזמן לפתוח ולדבר על הדברים ודרך זה להבין שיש מישהו אתכם ולהרגיש הכי עטופים ומגובשים.

"אהבה פתאום היא מתפרצת כמו להבה"

3) ועוד קצת בקשר לתקשורת? יש קטע כזה שאנשים נוטים בעיקר להטיח דברים ופחות לתקשר אותם בנועם. בואו נשתדל קודם כל להיות הגרסה הכי טובה של עצמינו לפני שאנחנו מצפים את זה מהפרנטר שלנו כי בסופו של דבר משחקי כוחות לא מובילים למנצחים ואף פעם לא תוכלו להרגיש במאה אחוז צודקים. הדרך והגישה הן החשובות ומה שגם בסופו של דבר נחקק לצד השני בזיכרון. במערכת יחסים כדאי להשתדל להיות קודם כל חכם ורק אח"כ צודק ולכן... תמצאו את הדרך המיוחדת שלכם בשביל להירגע ולקבל שקט בראש בשביל לא ליצור מתח ואוירת מלחמה שיגרמו לצד השני להתגונן ולפחד מכם.

התעצבנם? קחו את עצמכם לכמה דק' הליכה בחוץ או תלכו רגע לשירותים או לחדר ותשמעו דרך האוזניות שיר שמרים אתכם ואלו רק 2 דוגמאות שיכולות ליצור לכם סדר בראש ובגישה.

"לחץ תנו לו לצאת לחץ"

4) פרגונים יומיומיים... כולנו אוהבים שאוהבים אותנו אבל כמה פעמים אנחנו שוכחים שגם מי שסביבינו זקוק לזה? גם אם יש אנשים שאומרים שהם לא צריכים את זה- שקר! ולכן... תמיד למצוא את מה שכן טוב ולדעת להגיד את זה לצד השני בהודעה או פנים אל פנים ובלי להתקמצן או לבוא לזה בגישה של "בהמשך אני אגיד"... כמה שזה יכול להביך זה בכל זאת מחולל פלאים וכמו בבומרנג- זה יחזור אליכם בחזרה ורק יוביל לקרבה.


5) לפעמים אני אוהבת לתבל בכמו הסכמים כתובים, קצת הומור זה הרי אף פעם לא מזיק ואם זה גם מוביל לתוצאות טובות אז מה רע? תקבעו דברים מראש ותכתבו אותם על נייר. דברים שאתם מחויבים לעשות עבור הצד השני ושהוא מחויב לעשות בשבילכם ותכתבו ותסכמו את זה יחד ופשוט תעופו עם הפנטזיות והרצונות שלכם. וכמובן תחתמו מתחת כמו שנהוג לחתום אצל עורכי דין. תתלו את זה במקום שבולט לשניכם ואל תשכחו לציין שעה ותאריך בשביל שזה יבוצע וגם על הדרך יוסיף לכם חיוך על הפנים.


מקווה שאהבתם, שתקחו מזה ואפילו תעדכנו אותי וכמובן שתשתפו אותי בתגובות או בפרטי מה דעתכם כדי שאוכל להמשיך לספק לכם את הידע שאתם רוצים :-)




קצת עלי:

רונה שטיינברג כהן, מאמנת ליצירת מיקוד וסדר בחיים.

מלווה כמו חברה ואמא פולניה, יד ביד וצעד צעד באופן עוטף ומותאם אישית

שנוגע ומחבר בין כל החלקים: הרגשי, הזוגי, התעסוקתי, המשפחתי והחברתי.

*מתמחה בהפרעות קשב וריכוז


3 צפיות0 תגובות

 ספריית התוכן שלי עם התכנים הכי שווים שיאפשרו לך להתחיל להכניס סדר לחיים

איזה כיף שהצטרפת וכבר מחכים לך טיפים שווים במייל🥰

bottom of page