• Rona Steinberg cohen

טיפים ודגשים לסידור חדר עבודה

כולנו כבר יודעים כמה העומס החיצוני משפיע באופן ישיר על הנפש. לרוב, כשאנחנו עובדים בפינת האוכל, בסלון או בחדר השינה... נמצא את עצמינו פתאום ניגשים למכונת כביסה, נסחפים בנייד, מנשנשים משהו במטבח, מעניקים תצומת לב לכל דבר כמעט, מלבד למה שתכננו



אז אם יש לכם חדר פנוי בבית שיכול לשמש כחדר עבודה אז זכיתם


ועכשיו "שמונה מי יודע?.."

שמונה טיפים שיעזרו לכם לארגן חדר עבודה באופן חכם:


1) מינימליזים- אחרי שהבנו שהסחות הדעת כמעט תמיד מנצחות אותנו, אנחנו צריכים למנוע אותן! מנימליזים= מסודר ונקי בעין= פוקוס וריכוז!


2) לא כוורות פתוחות או ארונות פתוחים! כדאי ארון סגור שנוכל לארגן בתוכו את כל מה שלא חייב להיות בחוץ. במקום שנעמיס על השולחן, על מדפים ונצבור המון אבק וג'אנק...


3) נשאיר על השולחן פריטים בודדים- רק את מה שנעים לנו לראות בזמן שאנחנו עובדים




4) אפשר מדף או 2 דקים לעציצים, דקורציה... בקטע של סטייל... או אפילו תמונה או לוח השראה- אבל כמובן לא להעמיס על הקירות... הכל בטוב טעם ועדינות.


5) חדר עבודה יכול גם לשמש כחדר אורחים עם ספה נפתחת או אפשר לארגן בו גם פינת ישיבה נחמדה.

רק באף רגע לא לשכוח שזה אמור להיות חדר שברגע שאתם נכנסים אליו אתם מרגישים אסופים ולא מפוזרים...


6) זה בקטע החיצוני.

בקטע הפנימי ממליצה לך שהקלסרים שלך יהיו בצבע אחיד ולהבדיל אותם עם מדבקות.


7) אם יש הרבה ניירת מפוזרת- תאחדו אותה בשקית בד וכל שבוע תקדישו 45 דקות כדי למיין ולתייק... מתישהו ישאר לכם רק התחזוקה של זה.




8) ממליצה גם בתוך הארון לשים מדבקות של מה יש בכל מדף כי העין שלנו יודעת לסרוק אותן ויהיה לכם הרבה יותר נוח ככה לדעת לאן להחזיר אחרי שהוצאת משהו


סיימתם לעבוד להיום? תחזירו לארון, למגירות( תחזירו את הדברים למקום)

תקחו את הכוסות למטבח..

תקפידו על זה מאוד... ומבטיחה לך שיהיה לך כזה כיף לחזור לעבוד שם גם מחר


פוסט שהכנתי במיוחד לקהילת עסקים מתגשים עם שרון דינשטיין


אם התחברתם, יש לכם מה להוסיף לי או לשאול אז תכתבו לי- תמיד שמחה לקרוא וגם תמיד מגיבה מכל הלב


וממליצה לכם- בתחתית העמוד (למטה למטה) להירשם כדי לקבל ממני בחינם תכנים שווים להתפתחות אישית שיכניסו לכם סדר בחיים


 

קצת עלי:

רונה שטיינברג כהן מאמנת אישית ועסקית ליצירת סדר בחיים,

עוזרת לאנשים לארגן את הרגשות, הזמנים, המטלות, העסק, הזוגיות וכו.. כי כשיש כאוס ומועקה זה מורגש בכל פן בחיים




21 צפיות0 תגובות