top of page

כתיבת תוכן- טיפים חשובים לכתיבת פוסטים

מתקשים להתמיד בכתיבת תוכן לעסק ולהביא את עצמכם לידי ביטוי?

  • ממליצה לכם לפני שאתם מעלים פוסט לשבת בנחת ולרשום לעצמכם בדף או בפתקים של הפלאפון שאלה שסביר להניח שמישהו היה שואל אתכם באופן פרונטלי והייתם עונים לו עליה בצורה טבעית וקולחת. ככה תצליחו לשמור על מיקוד ולא תתפזרו. לדוגמא - מה גרם לכם להקים את העסק/ איך אתם עושים את הפעולה הזו והזו/ איך אתם מצליחים לעשות ככה וככה.. וכו'..

תדמיינו איך הייתם עונים לאותה שאלה ובאותו הלך רוח וטון דיבור תכתבו את זה (בשפת הדיבור הרגילה שלכם). תקפידו על שפה דיבורית ולא ספרותית כיוון שהמטרה היא ליצור חיבור והזדהות.


לכל שאלה יש תשובה :-)
  • כשמדובר בתוכן לעסק, כמו כלים וטיפים שנועדו לעזור לאנשים אז התוכן לא חייב להיות קצר מאוד כי המטרה זה לתת כמה שיותר ערך, ובנתינה אין דבר כזה "יותר מידי". אך למרות זאת לעלות פוסט ארוך מידי עלול להיות מלחיץ ומרתיע עבור הקוראים ולגרום להם לדלג עליו. שימו את עצמכם בצד של הלקוחות והקוראים הפוטנציאליים, שזו בכלל נקודה שכדאי לכם לאמץ. ממליצה לכם שאם יצא לכם פוסט באורך "הגלות", תפצלו אותו לכמה פוסטים- באופן הזה גם יהיה לכם תוכן לפוסטים נוספים.


  • אחריי שכתבתם בצורה קולחת את מה שרציתם חשוב שתכתבו משפט פתיחה שיגרום לאנשים להמשיך לקרוא, מעין כותרת מפתה + משפט סיום עם הנעה לפעולה.


למה זה חשוב? כי אתם כותבים ברשתות חברתיות, הדו שיח הוא הכרחי ותמיד מגניב לקבל תגובה, לדעת מה אחרים חושבים, איפה זה פוגש אותם ולפרגן גם להם, הם מתאמצים ונמצאים באותו סירה כמוכם

לקנח במשפט פתיחה ובמשפט סיום

ניסיתי לגעת בנקודות קריטיות שנתקלתי בהם. אשמח לדעת מה לקחתם מזה ואם זה עזר לכם :-)


למאמרים נוספים מוזמנים להירשם בריבוע הכתום כאן למטה ולהצטרף לרשימת חברים שלי.. ספאם הוא לא חלק מהחברים אז תרגישו נוח :-)


 ספריית התוכן שלי עם התכנים הכי שווים שיאפשרו לך להתחיל להכניס סדר לחיים

איזה כיף שהצטרפת וכבר מחכים לך טיפים שווים במייל🥰

bottom of page