• Rona Steinberg cohen

כתיבת תוכן לרשתות החברתיות

יש לכם עסק ואתם מתקשים בכתיבת התכנים?


הכתיבה ברשתות החברתיות היא קצת שונה כי רוב האנשים לא נעצרים לקרוא מלל אינסופי כשהם משוטטים על הדרך בפייסבוק או באינסטגרם.. ככה שהמלל שאתם כותבים צריך להיות חד ונוגע.

רשמתי לכם כמה נקודות חשובות שכדאי לשים עליהם דגש בכתיבת הפוסטים:

  • המשפט שפותח את הפוסט שלכם צריך לגעת בחסם או בחשק כלשהו ולגרום לאנשים להרגיש שהקטע שעכשיו הם עומדים לקרוא יועיל להם. לפתוח עם משפט שמביא את גולת הכותרת כמו איזשהי כותרת מפתה. "טיפים שווים ל...", "הטבה מטורפת..", "היום אדבר אתכם על.."

  • לסיים במשפט הנעה לפעולה כדי לגרום למי שקורא את הפוסט להגיב לכם- "התחברתם? אשמח שתרשמו לי", "מה אתם חושבים על הנושא הזה? ", "קישור לאתר נמצא בביו". משהו שיצור המשכיות וחיבור מעבר. מציעה לכם גם בחום לפרגן בחזרה למי שמפרגנים לכם כי ההדדיות חשובה.

  • תקפידו שנוסח הכתיבה עצמו יהיה בשפה יומיומית, כאילו שאתם מדברים. יעזור לכם לכתוב מתוך מחשבה כאילו שמישהו שאל אתכם שאלה כמו - "איך לעשות ככה וככה", "למה הקמתם את העסק שלכם", "איך כדאי לפעול", "במה המוצר יועיל לי" ואז לכתוב על זה כאילו שעניתם על אותה שאלה בע"פ. תראו שבדרך כזו לא תצליחו יותר לגלוש ולחרוג מהנושא :-).

לא בשביל כולם כתיבה היא איזור הנוחות אבל ברגע שמשתפשפים זה נהיה טבעי יותר. ככה או ככה שווה תמיד לכתוב משהו מעבר לתמונה שאתם שמים כדי שאנשים ידעו מי אתם, מה אתם מציעים ומה זווית הראיה שלכם. תחשבו על עצמכם כלקוחות ותנו "ערך" באהבה גדולה.​ ​זה יאפשר לאנשים להתחבר אליכם ולהתרשם מהידע ומהגישה שלכם.


הרבה לא סומכים על איך שהם כותבים אבל זה כל כך נרכש ולכן קבלתם ממני פה כמה כלים שכדאי לכם לשים עליהם דגש.


אם יש לכם שאלה, בקשה או שסתם מתחשק לכם לפרגן לי אז רשמו לי בתגובה


ומוזמנים להירשם בריבוע בצבע כתום ג'ינג'י שנמצא בתחתית העמוד (מתחת לצור קשר) ולקבל ממני גם טיפים שווים לניהול זמן. שונאת ספאם אז שולחת לחברי האתר וללקוחות שלי רק תכנים איכותיים

וזו אני כותבת :-) צילמה בכישרון מושלם הצלמת-אנה דולקין

0 צפיות0 תגובות